- L’assoliment dels objectius es basa en:
- La diversificació de les estratègies didàctiques i metodològiques.
- La coordinació del professorat.
- El desenvolupament de les capacitats individuals i les competències bàsiques.
- L’atenció a la diversitat.
- L’aplicació de diferents estratègies d’avaluació.
- L’acció tutorial i l’orientació de l’alumnat.
- La col·laboració amb la família.
- El treball conjunt amb altres escoles europees.
Infantil
Desenvolupem aprenentatges significatius. Apliquem un pla d’acció tutorial. Fem sortides d’aprenentatge i de convivència. Per mitjà del departament psicopedagògic, detectem i fem l’orientació i el seguiment dels alumnes amb dificultats d’aprenentatge i despleguem plans educatius individualitzats.
Estimem les nostres tradicions i celebrem la Castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi i Sant Ponç.
I mantenim una estreta relació amb les famílies mitjançant entrevistes i el lliurament d’informes d’avaluació.
Primària
Desenvolupem aprenentatges significatius i fem desdoblaments en les assignatures de català i matemàtiques. També els fem en les classes pràctiques (educació visual i plàstica, informàtica, laboratori i música).
Apliquem un pla d’acció tutorial. Fem sortides d’aprenentatge i de convivència. Per mitjà del departament psicopedagògic, detectem i fem l’orientació i el seguiment dels alumnes amb dificultats d’aprenentatge i despleguem plans educatius individualitzats.
Estimem les nostres tradicions i celebrem la Castanyada, Nadal, Carnestoltes i Sant Jordi.
I mantenim una estreta relació amb les famílies mitjançant entrevistes i el lliurament d’informes d’avaluació.
Secundària
Desenvolupem aprenentatges significatius i fem desdoblaments en les assignatures d’anglès, català i matemàtiques. També els fem en les classes pràctiques (educació visual i plàstica, informàtica, laboratori, música i tecnologia).
Apliquem un pla d’acció tutorial. Fem sortides d’aprenentatge i de convivència. Per mitjà del departamentpsicopedagògic, detectem i fem l’orientació i el seguiment dels alumnes amb dificultats d’aprenentatge i despleguem plans educatius individualitzats. Orientem l’alumnat cap els estudis postobligatoris més adequats.
Estimem les nostres tradicions i celebrem la Castanyada, Nadal, Carnestoltes i Sant Jordi.
I mantenim una estreta relació amb les famílies mitjançant entrevistes i el lliurament d’informes de preavaluació i avaluació.